• 5 teamleden
20 - Klantificatie

  • Paul Huijsman
  • Onze uitdaging

    Hoe kan Alliander efficiënt en effectief verbinden met ondernemers in het middensegment om hun wensen beter te begrijpen en daarmee samen tot betere keuzes komen?

    Toelichting

    "Onze klanten slimmer & sneller kunnen voorzien in de energiebehoefte" start met begrijpen wie die klant daadwerkelijk is. Als Alliander zijn we te weinig met hem/haar verbonden. Een goede verbinding zorgt ervoor dat we beide betere beslissingen kunnen maken. Hierdoor komt dat oplaadplein net wél op de locatie waar ruimte in ons net is, en hoeft die supermarkt geen grotere aansluiting bij haar uitbreiding. De klant krijgt meer duidelijkheid en Alliander kan technici inzetten op plekken waar het écht nodig is. Daarmee vervullen wij onze maatschappelijke taak een stuk kostenefficiënter. Tijdens de Innovathon gaan wij ons richten op de ondernemers in ons middensegment, de zogenoemde AC3/AC4/AC5 aansluitingen. Dit is een grote groep klanten die wij te slecht kennen, terwijl energie aandacht verdient.
Motivatie

Beschrijf je motivatie. Waarom spreekt de teamuitdaging jou aan? Hoe kan jij bijdragen aan de oplossing?

Afwijzen

Vermeld je reden tot afwijzing

Please sign up or sign in to see group activity.