We zien dat in de uitvoering het plannen van werk uitdagend is doordat men vaak geen inschatting kan maken van de tijdsduur van werkzaamheden. Om de tijdsduur in te schatten willen we met dit team diep de materie in duiken aan de hand van experts. Uiteindelijk hebben we een voorspellingsmodel voor ogen dat de duur […]
Het energienet heeft steeds meer te kampen met grote fluctuaties in opwekking en gebruik. Het net zit vol, veel onderstations kunnen het niet meer aan en congestie is een snel groeiend probleem. Daarnaast hebben we nog een hele grote uitdaging om voldoende zon en wind te realiseren om het Parijs akkoord te halen. Ook deze […]
We hergebruiken batterijen uit de back-up van datacenters. Jaarlijks komen er meer dan 100.000 batterijen uit deze keten. Wij geven ze een tweede leven. Daarbij zetten we ze tegen zo laag mogelijke maatschappelijke kosten as a service in. Battery as a Service is ons motto!
Omschrijving: Alliander staat aan het begin van een energie transitie. Er zal sneller meer stroom aan meer partijen geleverd moeten worden. Dit betekent dat er uitbreiding op het stroomnet moet plaatsvinden. Binnen de energietransitie zijn er veel onzekerheden, maar wat zeker is, is dat Alliander veel nieuwe verdeelstations, kabeltracés en lijnen moet gaan ontwerpen, bouwen […]
Situatie Alliander staat voor een grote uitdaging. De komende 10 jaar zal de energietransitie zich gaan ontvouwen, en als grootste netwerkbedrijf betekent dit dat er veel moet gebeuren. Net als voor elk bedrijf in deze sector is technisch personeel een van de belangrijkste assets, en deze pool wordt kleiner, en er vissen steeds meer partijen […]
Een goed en betrouwbaar Energie netwerk met voldoende capaciteit is voorwaardescheppend voor allerlei nieuwe diensten die in de toekomst ontwikkeld (kunnen) gaan worden. De stelling van dit team is dat er op geen enkel moment een capaciteitsprobleem hoeft te zijn als de levering van elektriciteit maar slim gebeurt. Dit team onderzoekt hoe de blockchain technologie […]
De uitdaging is enorm en de hoeveelheid werk die we moeten verzetten is groot. Los van welke technieken we gaan gebruiken om onze maatschappelijke taak in de energietransitie te vervullen, samenwerking met onze partners en de overheid is essentieel hierin. Willen we echt versnellen, dan is het van groot belang dat alle interacties – binnen […]
Om de toenemende vraag naar elektriciteit aan te kunnen is een versnelling in de aanleg en verzwaring van het net van groot belang. Een goede strategische, tactische en operationele planning brengt hierbij efficiënte allocatie van schaarse engineering en uitvoeringscapaciteit. Hiermee ben je er echter nog niet, want de praktijk is helaas altijd weerbarstiger dan je […]
Om het netwerk efficiënter te benutten zou Alliander een vrije, ‘realtime’ handel van energie moeten faciliteren. Alliander is in de unieke positie om een toonaangevende rol te spelen en als “Marktmeester” het platform en het protocol neer te zetten waar alle markpartijen gemakkelijk mee kunnen interacteren. Het concept Via een ‘realtime’ marktplaats/beurs kunnen marktpartijen energie […]
We kampen met een hoge vraag aan capaciteit op het elektriciteitsnet. Zo heeft het net in rurale gebieden vaak beperkte capaciteit, terwijl dit populaire gebieden zijn voor grote wind- en zonneparken. Deze grote projecten lopen vertraging op omdat het niet lukt om overal tijdig nieuwe kabels en zwaardere verdeelstations in gebruik te nemen. We zien […]
Het ontwikkelen van de elektriciteitsinfrastructuur door gebruik te maken van nieuwe, veiligere en efficiëntere methoden die ervoor zorgen dat er geen ondergrondse storingen optreden, eenvoudig onderhoud. Reparatie die 8 uur duurt, kan nu in 8 minuten worden! Het lijkt misschien gek, maar het is heel goed mogelijk. Ik ben 6 maanden geleden bezig geweest met […]
Is steeds maar doorgaan met verzwaren van het net de beste oplossing om congestie te voorkomen? Of kunnen we misschien slimmer en beter omgaan met de beschikbare netcapaciteit? Ons idee is om de gegevens over deze beschikbare capaciteit beschikbaar te stellen voor bedrijven en ‘de gewone man’. Door op een eenvoudige manier aan te geven […]
De komende 10 jaar moeten we ontzettend veel fysiek werk verzetten om de energietransitie bij te benen. Dit werk verzetten we veelal niet zelf maar samen met onze aannemers. Daarbij willen we technisch personeel zo optimaal mogelijk inzetten. Om dit mogelijk te maken, analyseren we samen met de BAM hoe dit proces gestroomlijnd kan worden. […]
Het plaatsen van nieuwe objecten in de gebouwde omgeving kan voor problemen zorgen. Ten eerste kan er weerstand ontstaan, zoals de bewoners uit dit artikel https://www.nhnieuws.nl/nieuws/290802/buurt-probeert-al-picknickend-bouw-elektriciteitshuisje-tegen-te-houden-niet-op-deze-plek. Ook kan het verkrijgen van vergunningen en/of het realiseren van de daadwerkelijke bouw lang duren, omdat er vaak afgestemd moet worden en ontwerpen afgekeurd worden. Wij willen een applicatie ontwikkelen […]
Piekbelastingen op het net voorkomen/drastisch reduceren door betaalbare grote energieopslag aan de bron (bijv. windmolenparken/zonneparken) en energieopslag bij de gebruikers (bijv. woonwijken). Gepatenteerd: sept.2021. Nu willen we graag de vervolgstap maken om dit idee in de praktijk te gaan toepassen. Teamlid gezocht m.b.t. kennis en ervaring van 1) warmtenetten en/of 2) E-netten m.b.t. congestie (afnemen […]
Uitdaging Hoe kunnen we de doorlooptijden van de werkzaamheden verkorten voor het aanleggen van nieuwe aansluitingen? Invalshoek Men is vaak geneigd om een vraag als deze te benaderen vanuit data, optimalisatie en operatie. Dat levert hele nuttige inzichten en verbeteringen op over wat er niet werkt, maar niet waarom het niet werkt. Daarom is het […]
Energiecrisis. Congestie op het net. Zonneveld-exploitanten die niet kunnen aansluiten. Kaartjes die rood kleuren. Steeds meer elektrische auto’s, windmolens en zonne-energie. Fluctuerende capaciteit. Een tekort aan technici. Iedereen van het gas af. Inpassen van de RES-sen. Wetgeving die achterloopt op de werkelijkheid. Stroperige procedures. De opgave om het net robuust en flexibel genoeg te krijgen […]
Op het intranet heb je het vast voorbij zien komen, er is een groeiende behoefte aan personeel. Met ons project willen wij een toekomstige generatie motiveren voor de energiesector. Daarnaast willen wij ook de uitdading op een leuke manier vatbaar maken, zodat deze groep begrijpt waarom de energiesector zo belangrijk is en hoe belangrijk het […]
Onze uitdaging Hoe kan Alliander efficiënt en effectief verbinden met ondernemers in het middensegment om hun wensen beter te begrijpen en daarmee samen tot betere keuzes komen? Toelichting “Onze klanten slimmer & sneller kunnen voorzien in de energiebehoefte” start met begrijpen wie die klant daadwerkelijk is. Als Alliander zijn we te weinig met hem/haar verbonden. […]
Om schaars personeel te werven willen we de talenten uit de markt enthousiasmeren voor Alliander, het is daarom belangrijk dat het bekend is hoe gaaf het is om bij Alliander te werken. Een belangrijk middel hierbij is het faciliteren van Meewerk- en Afstudeer/ Stage plekken. Om dit te faciliteren en een stuk toegankelijker te maken, […]
Het elektriciteitsnetwerk raakt overbelast, en daardoor kunnen nieuwe klanten niet worden aangesloten. Maar die overbelasting vindt maar een klein deel van de tijd plaats, op piekmomenten. Op middenspanningsniveau wordt door de netbeheerders driftig geëxperimenteerd met flexibiliteitshandel, samen met de aggregator marktpartijen. Dit is echter nog op kleine schaal en het proces van flex bedrijven lijkt […]
Aanleiding Wij helpen graag mee met het aanpakken van jullie centrale uitdaging: Hoe kunnen we samen radicaal versnellen zodat we onze klanten slimmer & sneller kunnen voorzien in de energiebehoefte. Wij zijn ervan overtuigd dat datagedreven oplossingen een kernonderdeel zullen zijn in het oplossen van dit enorme vraagstuk. Daarom willen wij graag deze kracht laten […]
Summary of the challenge Modern power engineering is facing problems such as the connection a lot of new consumers to the power grid (system) as well as the unpredictable production of electricity from renewable sources, such as wind and solar. As a consequence of these two phenomena, there are more and more problems of surpluses […]
De energietransitie wordt alleen tijdig en tegen de laagst maatschappelijke kosten gerealiseerd als ons energienet efficiënt gebruikt en beheerd wordt. De huidige congestieproblematiek laat zien dat slimme oplossingen noodzakelijk zijn om vertraging te voorkomen. Al deze slimme oplossingen hebben real-time inzicht nodig in waar er congestie is, in welke mate en wanneer deze weer is […]
Empowerment) Het proces waardoor iemand gestimuleerd wordt zelfstandig te beslissen en te handelen en voor zichzelf op te komen. Eco) Betrekking hebbend op de leefomgeving. Ecopowerment) Zelfstandig beslissen, handelen en opkomen voor eigen leefomgeving. Als team hinken wij op dit moment nog op twee gedachte: gaan we juist focussen op lokale opslag of moeten we […]
Ruimte voor leveringszekerheid Inzet van bestaande gebouwen voor versterking van de elektriciteitsdistributie De uitdaging De noodzaak om de elektriciteitsinfrastructuur te versterken is urgent. Overal verschijnen zonnepanelen en windturbines, ook neemt de vraag naar elektriciteit sterk toe. Vooral door de verdergaande elektrificatie van industrie, gebouwen, datacenters en het personenvervoer. Zonder spoedige versterking van de infrastructuur zal de […]
Waarom doen we mee: Het elektriciteitsnetwerk raakt overbelast, en daardoor kunnen nieuwe klanten niet worden aangesloten. Maar die overbelasting vindt maar een klein deel van de tijd plaats, op piekmomenten. Op midden spanningsniveau wordt door de netbeheerders driftig geëxperimenteerd met flexibiliteitshandel, samen met de aggregator marktpartijen. Dit is echter nog op kleine schaal en het […]
Onafhankelijk en open lokaal energie balanceren In het licht van landelijke, regionale en lokale klimaatdoelstellingen neemt de vraag naar duurzame energie toe. Echter, door groeiende opwek van hernieuwbare energie komt de capaciteit van het bestaande, centrale elektriciteitsnetwerk onder druk te staan. Ontwikkelaars van duurzame opwek hebben te maken met lange wachttijden en hoge aansluitkosten. Hierbij […]
Toenemende elektrificatie en de overgang naar een duurzaam en decentraal energiesysteem leidt tot nijpende transport-schaarste op ons energienet. Betrouwbare toegang tot energie komt hierdoor in toenemende mate in het geding, hetgeen een bedreiging vormt voor zowel de welvaartsgroei in Nederland als het draagvlak voor de Energietransitie. Transportbeperkingen zijn inmiddels in grote delen van Nederland afgekondigd, […]
Microgrids, of micronetwerken, zijn kleine, onafhankelijke energienetten. Wij willen nieuwbouwwijken koppelen aan lokale micronetwerken. Deze micronetwerken worden voorzien van groene energie die in de wijk wordt opgewekt. Hierdoor zijn de betreffende wijken niet meer afhankelijk van het landelijke netwerk. Door gemeenschappelijk energie op te wekken en te verdelen onder de huizen die gekoppeld zijn aan […]
Door onderstations verder te standaardiseren en internationaal te sourcen denken we grote stappen te kunnen zetten in het meer werk maken. Wij willen in 24 uur uitzoeken wat hierin mogelijk is en wat Alliander concreet moet doen om dit voor elkaar te krijgen.
De capaciteit van het netwerk wordt steeds vaker maximaal gebruikt. De gevolgen zijn enorm, nieuwe zonneweides en windparken kunnen niet worden aangesloten, de prosumer kan haar stroom niet meer kwijt en de consumenten kunnen niet meer worden aangesloten. Hierdoor kampt Alliander met grote problemen waardoor het merendeel van de projecten niet of met veel vertraging […]
Motivatie
Je motivatie mag niet leeg zijn.
Beschrijf je motivatie. Waarom spreekt de teamuitdaging jou aan? Hoe kan jij bijdragen aan de oplossing?
Afwijzen
Je reden van afwijzing mag niet leeg zijn.
Vermeld je reden tot afwijzing
Plaats een Reactie
Meepraten? Draag gerust bij!
Geef een antwoord
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Loes Hoefnagels zegt:
Hoi! Ik zoek nog een team voor de Innovathon! Ik geloof erin dat wij onze klanten alleen “sneller en slimmer” kunnen gaan aansluiten als we het perspectief van onze stakeholders verenigen met onze eigen kennis en kunde. We moeten een brug slaan tussen techniek en maatschappij en een energiesysteem maken dat werkt voor de klant. Ik werk deze Innovathon dan ook graag mee aan een thema dat hieraan raakt – bijvoorbeeld innovatie-ecosystemen, klantgericht ontwerpen, maatschappelijke bewustwording, of wisdom of the crowds.
Met mij haal je een enthousiasteling in huis die denkt in termen van systemen en relaties; de techniek achter het elektriciteitsnetwerk goed snapt; en elke dag in de realisatieketen opereert. Oh en ik kan ook goed bakken dus 24 uur wakker blijven is no problemo want ik neem suikerbommetjes mee naar Duiven. Ik hoop op een goede match! 😊
Nicole Brouwer zegt:
Hoi hoi, mijn kennis en ervaring wil ik graag inbrengen. Mijn ervaring ligt sterk op het gebied van planning en risicomanagement. Daarnaast weet ik uit ervaring door in gesprek te gaan we samen meer kunnen bereiken. En het liefst op een ludieke manier want een dag niet gelachen ……
Rik Smit zegt:
Hi! Wij zoeken nog 2 personen in ons team “Halveren doorlooptijd projecten”. Wat wij bieden? Top-notch innovatieve IT, een jong maar bekwaam team, en natuurlijk gezelligheid. Wij zoeken: enthousiaste mensen binnen de de keten van Alliander. Iemand die ons kan vertellen waar de meeste winst behaald kan worden binnen Alliander, of binnen de samenwerking met Alliander. Wil je meer weten? Schroom dan niet om mij te contacteren.
jan welvaarts zegt:
Ik ben op zoek naar versnelling van de transitie naar elektrisch vervoer. Iedere nieuwe elektrische auto kost veel (overheids)geld, dit de terwijl de afgedankte brandstofauto’s leiden tot lagere prijzen dus extra export naar landen buiten Europa en daar zorgen voor toename van het autoverkeer. De vervangen brandstofauto’s gaan elders verder met CO2 productie. Ombouw van bestaande voertuigen levert de auto industrie (/lobby) geen winst, dus krijgt geen aandacht van de politiek. De huidige regels voor toelating na ombouw zijn zeer inefficient. Ieder voertuig (ook een kopie van een toegelaten voertuig) moet in Lelystad tegen hoge kosten worden gekeurd. Hoe krijgen we ombouw van het bestaande park op de kaart?
Helaas heb ik 18/19 november geen tijd om deel te nemen.
Ahmet Sari zegt:
Ik zie potentie in hotelschakeling om de piek momenten op het net te reduceren. We moeten slimme meters ontwikkelen die via netium automatisch kunnen schakelen om de opgewekte energie te delen tussen gebouwen en centrale voorzieningen dicht in de buurt. Op het moment voldoende capaciteit word gewekt schakelt de buur woning bijvoorbeeld zich los van de net en die schakeling gebeurt dan in de meters. Via de netium. In het ergste geval moeten we een kabel leggen van buur tot buur en in de vorm van een hotel schakeling. Zo zou je slim je energie kunnen beheersen en sturen op afstand.
Koen Beemster zegt:
Hallo Allemaal! Samen met Jeroen vorm ik team ‘Gamification van de energie uitdaging’. Wij zijn op zoek naar teamleden. Wij zoeken naar mensen met elektra kennis, met name over de uitdagingen van vandaag en morgen. Voel jij je hierdoor aangesproken of denk je dat je ook op een andere manier een goede bijdrage kan leveren aan ons team, dan zien wij jou graag terug. Voor opmerkingen of vragen kan je ook Jeroen mailen op Jeroen.Ammerlaan@alliander.com
Alex Benou zegt:
Hallo allemaal, met het team “Alliander, Marktmeester” (https://innovathon.nl/teams/alliander-marktmeester/) zijn we nog op zoek naar een laatste teamgenoot. Ben jij op zoek naar een ambitieus team en spreekt ons idee je aan stuur me dan gerust even een berichtje via teams of stuur een mail naar alex.benou@alliander.com. Tot snel!
Johan van der Werf zegt:
Ik vraag me af of de assets niet verder uitgenut kunnen worden. Mijn idee die ik hier bij heb is het managen van de levensduur van de assets, maar op een meer innovatieve manier dan nu gedaan wordt.
Helaas kan ik 19 november niet.
Johan
Amber Schothorst zegt:
Hoi,
Ik ben Amber, de teamcaptain van team ‘Stroomlijn het aanlegproces’. Wij focussen ons op het in kaart brengen van de (gebruikers)ervaringen in het aanlegproces, zodat we vanuit inzichten, behoeftes en pijnpunten het proces kunnen verbeteren.
Wij zijn nog op zoek naar ons 5e teamlid: iemand van Alliander of Liander die iets weet van (ervaringen in) het aanlegproces: een customer experience specialist, customer journey specialist, procesmanager, researcher, innovator, customer service specialist, projectleider.
Iemand die bijvoorbeeld weet welke stappen er in het aanleg proces zitten, welke personen/instanties daarin een rol hebben en hoe dat nu gaat. We hebben al een topper aan boord (Wietske Du Pon) voor kwantitatieve inzichten, dus iemand die ook kwalitatieve inzichten kan bieden zou geweldig zijn! Ons uiteindelijk doel is om het aanlegproces human-centric in kaart te brengen, dus als je denkt…. ‘hier kan ik iets mee’ komen we graag met je in contact!
Je mag me ook altijd mailen op amber@essense.eu als je eerst meer wilt weten.
Voor het team Marktplaats voor potentieel nieuw talent zijn wij op zoek naar enthousiaste teamleden.
Marktplaats voor potentieel nieuw talent : Om schaars personeel te werven willen we de talenten uit de markt enthousiasmeren voor Alliander, het is daarom belangrijk dat het bekend is hoe gaaf het is om bij Alliander te werken. Een belangrijk middel hierbij is het faciliteren van Meewerk- en Afstudeer/ Stage plekken. Om dit te faciliteren en een stuk toegankelijker te maken, is het idee om een soort van Markplaats te creëren voor het aanbod van stage- en afstudeeropdrachten en de vraag hiernaar vanuit de studenten. We zijn dus opzoek naar teamleden die skills hebben op het gebied van Web Development en Web Design en die ons dus willen helpen om ook echt een POC op te zetten.
Misha van der Ven zegt:
Hoi Loes! Als je nog een leuk team zoekt, stuur me even mailtje. Wij van GeoBit zijn nog op zoek naar een enthousiaste alles kunner! Misha.ven@gmail.com
Gatun Eksen zegt:
Hoi,
Ik zet mij graag in voor het procesoptimalisatie voor de uitdagingen die er liggen tijdens de Innovathon. Mijn interesse gebieden zijn ruimte, doorlooptijden en verstoringen. Op 18 november ben ik beschikbaar. Op 19 november zou ik helaas pas na 13.00 uur mee kunnen doen.
Suzanne Kok zegt:
Hoi, ik wil me graag aansluiten bij team Marktdiensten.
Hoi! Ik zoek nog een team voor de Innovathon! Ik geloof erin dat wij onze klanten alleen “sneller en slimmer” kunnen gaan aansluiten als we het perspectief van onze stakeholders verenigen met onze eigen kennis en kunde. We moeten een brug slaan tussen techniek en maatschappij en een energiesysteem maken dat werkt voor de klant. Ik werk deze Innovathon dan ook graag mee aan een thema dat hieraan raakt – bijvoorbeeld innovatie-ecosystemen, klantgericht ontwerpen, maatschappelijke bewustwording, of wisdom of the crowds.
Met mij haal je een enthousiasteling in huis die denkt in termen van systemen en relaties; de techniek achter het elektriciteitsnetwerk goed snapt; en elke dag in de realisatieketen opereert. Oh en ik kan ook goed bakken dus 24 uur wakker blijven is no problemo want ik neem suikerbommetjes mee naar Duiven. Ik hoop op een goede match! 😊
Hoi hoi, mijn kennis en ervaring wil ik graag inbrengen. Mijn ervaring ligt sterk op het gebied van planning en risicomanagement. Daarnaast weet ik uit ervaring door in gesprek te gaan we samen meer kunnen bereiken. En het liefst op een ludieke manier want een dag niet gelachen ……
Hi! Wij zoeken nog 2 personen in ons team “Halveren doorlooptijd projecten”. Wat wij bieden? Top-notch innovatieve IT, een jong maar bekwaam team, en natuurlijk gezelligheid. Wij zoeken: enthousiaste mensen binnen de de keten van Alliander. Iemand die ons kan vertellen waar de meeste winst behaald kan worden binnen Alliander, of binnen de samenwerking met Alliander. Wil je meer weten? Schroom dan niet om mij te contacteren.
Ik ben op zoek naar versnelling van de transitie naar elektrisch vervoer. Iedere nieuwe elektrische auto kost veel (overheids)geld, dit de terwijl de afgedankte brandstofauto’s leiden tot lagere prijzen dus extra export naar landen buiten Europa en daar zorgen voor toename van het autoverkeer. De vervangen brandstofauto’s gaan elders verder met CO2 productie. Ombouw van bestaande voertuigen levert de auto industrie (/lobby) geen winst, dus krijgt geen aandacht van de politiek. De huidige regels voor toelating na ombouw zijn zeer inefficient. Ieder voertuig (ook een kopie van een toegelaten voertuig) moet in Lelystad tegen hoge kosten worden gekeurd. Hoe krijgen we ombouw van het bestaande park op de kaart?
Helaas heb ik 18/19 november geen tijd om deel te nemen.
Ik zie potentie in hotelschakeling om de piek momenten op het net te reduceren. We moeten slimme meters ontwikkelen die via netium automatisch kunnen schakelen om de opgewekte energie te delen tussen gebouwen en centrale voorzieningen dicht in de buurt. Op het moment voldoende capaciteit word gewekt schakelt de buur woning bijvoorbeeld zich los van de net en die schakeling gebeurt dan in de meters. Via de netium. In het ergste geval moeten we een kabel leggen van buur tot buur en in de vorm van een hotel schakeling. Zo zou je slim je energie kunnen beheersen en sturen op afstand.
Hallo Allemaal! Samen met Jeroen vorm ik team ‘Gamification van de energie uitdaging’. Wij zijn op zoek naar teamleden. Wij zoeken naar mensen met elektra kennis, met name over de uitdagingen van vandaag en morgen. Voel jij je hierdoor aangesproken of denk je dat je ook op een andere manier een goede bijdrage kan leveren aan ons team, dan zien wij jou graag terug. Voor opmerkingen of vragen kan je ook Jeroen mailen op Jeroen.Ammerlaan@alliander.com
Hallo allemaal, met het team “Alliander, Marktmeester” (https://innovathon.nl/teams/alliander-marktmeester/) zijn we nog op zoek naar een laatste teamgenoot. Ben jij op zoek naar een ambitieus team en spreekt ons idee je aan stuur me dan gerust even een berichtje via teams of stuur een mail naar alex.benou@alliander.com. Tot snel!
Ik vraag me af of de assets niet verder uitgenut kunnen worden. Mijn idee die ik hier bij heb is het managen van de levensduur van de assets, maar op een meer innovatieve manier dan nu gedaan wordt.
Helaas kan ik 19 november niet.
Johan
Hoi,
Ik ben Amber, de teamcaptain van team ‘Stroomlijn het aanlegproces’. Wij focussen ons op het in kaart brengen van de (gebruikers)ervaringen in het aanlegproces, zodat we vanuit inzichten, behoeftes en pijnpunten het proces kunnen verbeteren.
Wij zijn nog op zoek naar ons 5e teamlid: iemand van Alliander of Liander die iets weet van (ervaringen in) het aanlegproces: een customer experience specialist, customer journey specialist, procesmanager, researcher, innovator, customer service specialist, projectleider.
Iemand die bijvoorbeeld weet welke stappen er in het aanleg proces zitten, welke personen/instanties daarin een rol hebben en hoe dat nu gaat. We hebben al een topper aan boord (Wietske Du Pon) voor kwantitatieve inzichten, dus iemand die ook kwalitatieve inzichten kan bieden zou geweldig zijn! Ons uiteindelijk doel is om het aanlegproces human-centric in kaart te brengen, dus als je denkt…. ‘hier kan ik iets mee’ komen we graag met je in contact!
Je mag me ook altijd mailen op amber@essense.eu als je eerst meer wilt weten.
Groet Amber, Laura en Matthijs
P.s. Je kunt hier meer lezen over onze uitdaging: https://innovathon.nl/teams/stroomlijn-het-aanlegproces/
Voor het team Marktplaats voor potentieel nieuw talent zijn wij op zoek naar enthousiaste teamleden.
Marktplaats voor potentieel nieuw talent : Om schaars personeel te werven willen we de talenten uit de markt enthousiasmeren voor Alliander, het is daarom belangrijk dat het bekend is hoe gaaf het is om bij Alliander te werken. Een belangrijk middel hierbij is het faciliteren van Meewerk- en Afstudeer/ Stage plekken. Om dit te faciliteren en een stuk toegankelijker te maken, is het idee om een soort van Markplaats te creëren voor het aanbod van stage- en afstudeeropdrachten en de vraag hiernaar vanuit de studenten. We zijn dus opzoek naar teamleden die skills hebben op het gebied van Web Development en Web Design en die ons dus willen helpen om ook echt een POC op te zetten.
Hoi Loes! Als je nog een leuk team zoekt, stuur me even mailtje. Wij van GeoBit zijn nog op zoek naar een enthousiaste alles kunner! Misha.ven@gmail.com
Hoi,
Ik zet mij graag in voor het procesoptimalisatie voor de uitdagingen die er liggen tijdens de Innovathon. Mijn interesse gebieden zijn ruimte, doorlooptijden en verstoringen. Op 18 november ben ik beschikbaar. Op 19 november zou ik helaas pas na 13.00 uur mee kunnen doen.
Hoi, ik wil me graag aansluiten bij team Marktdiensten.